Subject: probleem ligipääsuga veebile reaalajamajandus.ee
From: "Vadim Buttel" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Wed, 6 Mar 2024 18:18:54 +0200

Tere,

Meie kliendid Maksu- ja Tolliametist ei pääse ligi veebile
reaalajamajandus.ee (195.80.111.28).

Vastav liiklus on tulemüüris lubatud ja paketid väljuvad korrektselt,
„telnet reaalajamajandus.ee 443“ näitab et port on lahti,

leht ei ole tulemüüri tootja url-filteringus (Risk  Level: Low-Risk).

Samas erinevad veebilehitsejad (Chrome, Firefox) näitavad:

Kas veebilehe haldurid saaksid veenduda selles, et meie klientide
pöördumised jõuavad kohale, ei ole blokitud vmt

Pöördumised tulevad meie 195.80.117.194 tagant

Lugupidamisega,

Vadim Buttel
Võrguadministraator

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus (RMIT)

Platvormiteenuste osakond

tel 6713711 mob 55973099
e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lõõtsa 8a 11415 Tallinn

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.